8.01.2016

ACTIVBLOCK CLASSIC opinia



 
ACTIVBLOCK CLASSIC - antyperspirant przeznaczony do skóry normalnej, bezzapachowy,  pojemność 25 ml.
Producent informuje nas o tym, iż produkt przeznaczony jest do wszystkich osób, które mają problem z nadmierną potliwością pach.

SKŁAD: 
Alcohol Denat., Aluminum Chloride,PPG-5-Ceteth-20, Hydroxypropylcellulose.

ZASTOSOWANIE: 
preparat stosuje się  na noc, na czystą i całkowicie suchą skórę pach. Na początku zaleca się stosować antyperspirant codziennie przez 2-3 dni. Później - zmniejszamy do 2-3 razy w tygodniu lub rzadziej. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb. Pamiętajmy o tym, by antyperspirantu nie aplikować na świeżo wydepilowane pachy, najlepiej odczekać minimum 24h.


Odkąd pamiętam miałam problem z nadmiernym poceniem się. Zwykłe antyperspiranty nie radziły sobie z moim problemem. Pewnego dnia, kiedy akurat była promocja w Rossmannie, postanowiłam zaryzykować i kupiłam Activblock.

Początkowo - pachy mnie piekły, swędziały, wszystko trwało godzinę, więc sądzę, że było to spowodowane ,,pierwszym kontaktem'' pachy vs actiblock, ponieważ w kolejnych aplikacjach nic takiego nie miało już miejsca.
Antyperspirant ten stosuję już 3 miesiące, problem potliwości zniknął. Żałuję, że tak późno zdecydowałam się na kupno go.

PLUSY
+ brak zapachu (co dla niektórych może być minusem),
+ cena (mimo wszystko, patrząc na inne specyfiku teog typu - activblock jest tani, w promocji w Rossmannie kupiłam go za 23 zł, w internecie można kupić go już za niecałe 20 zł)
+ skuteczność
+ buteleczka wystarcza na bardzo długo

MINUSY - BRAK :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz